Despre AntreNET

1. Derularea proiectului „Antreprenor pentru România” din fonduri FDI obținute prin competiție, mai-decembrie 2018;

2. Participarea la Enel Bussines Partner, iunie 2018;

3. Proiectul „Smart Up” cu participarea unor oameni de afaceri locali și organizarea unui concurs de idei de afaceri pentru studenți, proiect finanțat de către M.E.N., 15-18 mai 2018;

4. Găzduirea unei activități de prezentare a companiei e-ON și sprijinirea participării al concursul organizat de companie, 25 aprilie 2018;

5. Organizarea unei întâlniri cu reprezentanți ai UNPR (Uniunea Națională a Patronatului Român), martie 2018;

6. Organizarea unui întâlniri de instruire în vederea participării studenților la competiția „Business Plan Challenge”, organizat de J.A.R., 7 februarie 2018;

7. Organizarea seminarului „Circulația monetarului” cu participarea directorului agenției Bihor a BNR, 21 noiembrie 2017;

8. Organizarea a 2 întâlniri directe și a unei mese rotunde online cu participarea d-lui Urs Hauenstein președinte fondator al „International Council for Sustainability and Practice-Based Research” (ICS-PRR), președinte al „International Council for Leaderships, Governance, Entrepreneurship, Management” (ICLGEM), președinte al asociației „Swiss Quality and Competencies” (SQCQ), președinte al „Institute of Competencies and Qualifications” (ICQ), aprilie 2017;

9. Participarea la Bussines Day – Iași și stabilirea unei colaborări cu Universitatea Antreprenorială, aprilie 2017;

10. Sprijinirea permanentă acțiunilor Centrului de Consiliere și Servicii privind Cariera.

11. Proiect POCU ”Antreprenor pentru viitor - cod 124167”

Networking antreprenorial (AntreNet)

 

Obiectiv general al proiectului: Dezvoltarea structurii Societății Antreprenoriale Studențești a Universității din Oradea (S.A.S.-U.O.) și inițierea unei rețele naționale a S.A.S. în vederea creșterii eficienței acțiunilor de implementare a spiritului antreprenorial în rândul studenților și a creșterii vizibilității interne și internaționale, în perioada mai - decembrie 2019.

Obiective specifice:

  • OS1. Creșterea vizibilității S.A.S.-U.O. prin crearea unui site dinamic, a unei conferințe cu participare internațională și a 2 conferințe de presă, într-o perioadă de 8 luni.
  • OS2. Dezvoltarea structurii S.A.S.-U.O. prin achiziționarea și instalarea a 15 sisteme IT, câte unul pentru fiecare facultate
  • OS3. Crearea și dezvoltarea unei platforme virtuale cu acces național și inițierea unei rețele a S.A.S. 
  • OS4. Dezvoltarea spiritului antreprenorial prin organizarea unei conferințe tematice cu participarea a 250 de studenți 

 

Indicatori:

  1. 2 conferințe de presă pentru promovarea proiectului organizate
  2. 1 conferință cu participare internațională organizată
  3. 1 site dinamic al S.A.S.-U.O. creat și actualizat
  4. 1 registru al antreprenorilor actualizat
  5. 15 spații educaționale în care se vor desfășura activități cu tematică antreprenorială dotate cu sisteme IT
  6. 2 spații, 1 în campusul central și 1 în baza didactică Gaudeamus ale Universității din Oradea, reparate, amenajate și dotate cu terminale IT pentru organizarea de activități specifice S.A.S..
  7. 1 workshop cu invitați din partea S.A.S. din țară organizat
  8. 3 schimburi de bune practici cu Universități din țară și străinătate
  9. 10 acorduri de parteneriat realizate cu S.A.S.-uri din țară
  10. 1 platformă virtuală pentru rețeaua S.A.S. națională creată și actualizată
  11. 3 idei de afaceri premiate și diseminate
  12. 100 de volume colective cu elemente de teorie și bune practici antreprenoriale tipărite și distribuite cadrelor didactice și studenților
  13. 250 studenți participanți la conferințe și ateliere de lucru cu tematică antreprenorială
  14. peste 10.000 de studenți informați, prin intermediul site-ului S.A.S., despre importanța dezvoltării competențelor antreprenoriale

 


TOP