Despre AntreNET
Activităti conexe si proiecte FDI
1. Derularea proiectului „Antreprenor pentru România” din fonduri FDI obținute prin competiție, mai-decembrie 2018;
2. Participarea la Enel Bussines Partner, iunie 2018;
3. Proiectul „Smart Up” cu participarea unor oameni de afaceri locali și organizarea unui concurs de idei de afaceri pentru studenți, proiect finanțat de către M.E.N., 15-18 mai 2018;
4. Găzduirea unei activități de prezentare a companiei e-ON și sprijinirea participării al concursul organizat de companie, 25 aprilie 2018;
5. Organizarea unei întâlniri cu reprezentanți ai UNPR (Uniunea Națională a Patronatului Român), martie 2018;
6. Organizarea unui întâlniri de instruire în vederea participării studenților la competiția „Business Plan Challenge”, organizat de J.A.R., 7 februarie 2018;
7. Organizarea seminarului „Circulația monetarului” cu participarea directorului agenției Bihor a BNR, 21 noiembrie 2017;
8. Organizarea a 2 întâlniri directe și a unei mese rotunde online cu participarea d-lui Urs Hauenstein președinte fondator al „International Council for Sustainability and Practice-Based Research” (ICS-PRR), președinte al „International Council for Leaderships, Governance, Entrepreneurship, Management” (ICLGEM), președinte al asociației „Swiss Quality and Competencies” (SQCQ), președinte al „Institute of Competencies and Qualifications” (ICQ), aprilie 2017;
9. Participarea la Bussines Day – Iași și stabilirea unei colaborări cu Universitatea Antreprenorială, aprilie 2017;
10. Sprijinirea permanentă acțiunilor Centrului de Consiliere și Servicii privind Cariera.
Proiectul FDI AntreNET
Networking antreprenorial (AntreNet)
Obiectiv general al proiectului: Dezvoltarea structurii Societății Antreprenoriale Studențești a Universității din Oradea (S.A.S.-U.O.) și inițierea unei rețele naționale a S.A.S. în vederea creșterii eficienței acțiunilor de implementare a spiritului antreprenorial în rândul studenților și a creșterii vizibilității interne și internaționale, în perioada mai - decembrie 2019.
Obiective specifice:
- OS1. Creșterea vizibilității S.A.S.-U.O. prin crearea unui site dinamic, a unei conferințe cu participare internațională și a 2 conferințe de presă, într-o perioadă de 8 luni.
- OS2. Dezvoltarea structurii S.A.S.-U.O. prin achiziționarea și instalarea a 15 sisteme IT, câte unul pentru fiecare facultate
- OS3. Crearea și dezvoltarea unei platforme virtuale cu acces național și inițierea unei rețele a S.A.S.
- OS4. Dezvoltarea spiritului antreprenorial prin organizarea unei conferințe tematice cu participarea a 250 de studenți
Indicatori:
- 2 conferințe de presă pentru promovarea proiectului organizate
- 1 conferință cu participare internațională organizată
- 1 site dinamic al S.A.S.-U.O. creat și actualizat
- 1 registru al antreprenorilor actualizat
- 15 spații educaționale în care se vor desfășura activități cu tematică antreprenorială dotate cu sisteme IT
- 2 spații, 1 în campusul central și 1 în baza didactică Gaudeamus ale Universității din Oradea, reparate, amenajate și dotate cu terminale IT pentru organizarea de activități specifice S.A.S..
- 1 workshop cu invitați din partea S.A.S. din țară organizat
- 3 schimburi de bune practici cu Universități din țară și străinătate
- 10 acorduri de parteneriat realizate cu S.A.S.-uri din țară
- 1 platformă virtuală pentru rețeaua S.A.S. națională creată și actualizată
- 3 idei de afaceri premiate și diseminate
- 100 de volume colective cu elemente de teorie și bune practici antreprenoriale tipărite și distribuite cadrelor didactice și studenților
- 250 studenți participanți la conferințe și ateliere de lucru cu tematică antreprenorială
- peste 10.000 de studenți informați, prin intermediul site-ului S.A.S., despre importanța dezvoltării competențelor antreprenoriale